Kategoriler

5 Eylül 2014 Cuma

Çay Tarifi

Kolay Pratik Çay Tarifi İçin Malzemeler; 3 yemek kaşığı çay
                                                                   su

Kolay pratik çay tarifinin yapımı; Öncelikle kullanacağımız çaydanlığın kireçli olmaması gerekir. Böylece daha lezzetli bir çayımız olur. Kimileri porselen demlik kullanmaktadır. Porselen demlik daha yavaş ısındığından daha iyi dem alır. Birçok kişi dışardan iyi su alarak çay demler lezzetli olsun diye. Eğer musluk suyu kullanacaksak çok iyi kaynaması lazım. Ben çayda tomurcuk da kullandığımdan, önceden bir kavanozda çayla tomurcuğu karıştırıyorum. Su iyice kaynadıktan sonra çayı bir kere yıkıyorum. Sonra da demliyorum. Kısık ateşte 5 dakika kadar bu şekilde kaynadıktan sonra servis ediyorum.

Kolay pratik çay tarifi servise hazırdır. Afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder